poniedziałek, 3 października 2016

Podsumowanie września


Wrzesień był dla mnie miesiącem bardzo szalonym. Niewiele w nim było czasu na czytanie. Było szukanie mieszkania, przeprowadzka, załatwianie ostatnich spraw na uczelni - jednym słowem się nie nudziłam.

Strefa książek

Przeczytane 6 książek (co razem dało 14,8cm).
Najlepsze przeczytane książki to "Próba żelaza" i "Projekt szczęście".
Najgorsza książka to "W poszukiwaniu siebie".

Strefa bloga

Od początku istnienia bloga odwiedziły mnie 2344 osoby (+833), które razem zostawiły 206 komentarzy (+74).
Blog ma także 11 obserwatorów (+3).
W tym miesiącu pojawiło się 8 wpisów.
Najbardziej spodobała się wam recenzja książki "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca", którą przeczytaliście 33 razy i skomentowaliście 10 razy.

Strefa książkowych wydarzeń

Przypominam wam także o Krakowskich Targach Książki, na które możecie się rejestrować (tutaj), które odbywają się pod koniec października. Oczywiście nie może mnie tam zabraknąć. Dlatego też ponawiam moje pytanie: czy ktoś z was się wybiera?

Podzielcie się waszymi podsumowaniami. Jestem strasznie ciekawa, jakie macie wyniki :)

5 komentarze:

  1. Ja też nie miałem czasu na czytanie. Ba, nie miałem czasu na pisanie podsumowania takiego jakbym chciał, więc zrobiłem po łebkach. ;) https://multikulturalny.wordpress.com/2016/10/03/podsumowanie-wrzesnia-2016/
    Przeczytałem głównie to, czego nie planowałem. ;) Wciąż czytam niepopularne książki, ale w październiku mam zamiar czytać więcej nowości.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ci poszło z realizowaniem postanowienia o czytaniu nowości? :)

      Usuń
    2. Jeśli liczymy wszystkie z 2016 jako nowości, to od października do dzisiaj przeczytałem jakieś 6 książek (i komiksów). Chyba. Uważam, że poszło świetnie. :P Tym bardziej, że nie miałem wiele czasu na czytanie.
      Poza tym, zrobiłem swój pierwszy tag książkowy. https://multikulturalny.wordpress.com/2016/11/15/tag-ksiazkowy-kontynenty/

      A jak u ciebie? Kiedy będziesz coś pisać o czytanych książkach?

      Usuń
  2. 6 książek w takim zwariowanym miesiącu to przecież dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale w porównaniu do innych miesięcy to słabo :/

      Usuń

 

Życie bez książek? Nigdy! Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang